Beoordeling over Zell am See
Noodgewongen in voorjaarsvakantie
Heel erg druk. Erg weinig mogelijkheden. Liften die niet in 1 keer naar de top gaan, maar met oncomfortabele overstap. Op de gletscher rampzalig druk. Veel te weinig liften. Niet te vergelijken met bv de Hintertuxer gletscher. Nee van alle skigebieden die ik heb gezien, en dat zijn er best veel, is dit een droevig dieptepunt.
- Mooie uitzichten over het meer.
- Te laag, te klein, te druk, te duur,