Beoordeling over Oetz im Ötztal
Druk !!!
Lange rijen om boven te komen en om weer onder te komen. Ergernis want iedereen rkuipt gewoon voor, schabdalig. Simpel op te lossen miss met een afzetlint vanaf panorama restaurant.
- Mooie bospaden en routes, leuke hutjes (alleen geen plek tussen 11 en 15u).
- Heel erg druk en weinig blauw voor beginners. Waardoor beginners noodgedwongen op rood moeten. Pistes zijn 14 poekelpistes. Veel rkuispunten waar mensen midden op de piste wachten en het is al smal