Beoordeling over Schruns
Familievriendelijk - nee!
Wij vonden Silvretta Montafon helaas een tegenvaller. Het zou familie- en beginnersvriendelijk moeten zijn, wij zagen het niet. Blauw is Oostenrijks blauw. Bij Valisera bijvoorbeeld moet je al heel wat kunnen en durven om na aankomst met de gondel een blauwe piste überhaupt óp te komen. Verder is het gebied enorm druk en pistes zaten vol hobbels.We verbleven zelf in Schruns en namen de Zamang Bahn omhoog. Gratis parkeren (bij Valisera / Grasjoch is parkeren niet gratis). Skiën / snowboarden beviel in Schruns iets beter maar vonden het nog steeds erg druk, lastige pistes en slecht onderhouden. Ook naar Gargellen geweest, dat was even een verademing. Gargellen ligt hoger en niet zo zonnig, dat merkte je meteen aan de sneeuwkwaliteit. Fijne oefenpiste en met sleeplift en niet zo’n band. Gargellen zelf zag er ook sfeervol uit. Minpunt Gargellen was het restaurant: chaos rond middaguur, dat was in Schruns stukken beter geregeld. Overall: Silvretta Montafon helaas een nee voor ons.
- Gratis parkeren bij Zamangbahn in Schruns
- Skischool Schruns was prima
- Intersport heeft een shop bij de gondel op de berg: handig
- Alleen maar lastige pistes
- Veel te druk